Objednávání- plánování termínů Vašich návštěv a vymezení času, který lékař potřebuje pro jednotlivé výkony je mechanismus, jehož fungování, respektování a vzájemné dodržování umožňuje efektivní využití ordinační doby a poskytuje dostatek času na Vaše ošetření. Zároveň by měl zaručit, aby jste ve sjednaný čas mohli bez zbytečných prostojů a dlouhého čekání usednout do křesla a nechat se nerušeně ošetřovat. I přes naši snahu se může stát, že se ošetření předchozího pacienta neplánovaně prodlouží- pak o tom budete informováni v recepci a během čekání Vám rádi nabídneme občerstvení. Pro svá mobilní zařízení můžete při čekání využít i připojení k wifi- heslo k připojení Vám sdělí recepční.

Ošetření pacientů provádíme ve vyhrazených ordinačních hodinách- viz: ordinační hodiny

Jelikož se doba, potřebná pro provedení jednotlivých výkonů značně liší, je nutné, aby se při objednávaní na tuto skutečnost přihlíželo.

V případě, že se v době, kdy jste už na konkrétní výkon objednáni objeví z Vaší strany nutnost provést jiné ošetření, než to, které je naplánované, je důležité nás včas informovat, abychom, pokud to bude možné, mohli upravit ošetřovací čas nebo změnit datum Vaší návštěvy.

Pokud pacient zatelefonuje do naší praxe s jakýmkoli problémem, ať jde o objednání či konzultaci a chce vyjádřit a popsat své potíže, bude nejprve hovořit s recepční. V telefonátu se prosím vyjádřete, zda-li se jedná o preventivní prohlídku, konzultaci, zda Vás něco bolí nebo jaké máte potíže. Snažte se prosím vyjádřit svůj problém co nejstručněji a zároveň co nejpřesněji. Bližší viz:  bolí Vás zub?

V ordinačních hodinách se můžete objednávat telefonicky, e-mailem, SMS zprávou nebo při osobní návštěvě.

V době, kdy není ordinace v provozu nebo mimo ordinační hodiny nám můžete zaslat email,  SMS zprávu případně nám zanechat svůj vzkaz v hlasové schránce telefonu. Na všechny Vaše zprávy pak budeme co nejdříve reagovat.

Termín, na který jste objednáni, Vám 2 dny předem připomeneme SMS zprávou.