Hlavním cílem recepce je pomoci Vám orientovat se v naší praxi, reagovat na Vaše dotazy, objednávat Vás na kontroly a ošetření a vyřizovat s Vámi záležitosti administrativního charakteru včetně přijímání plateb za provedené ošetření.

Činnost recepce navíc významně přispívá k tomu, aby zubního lékaře a jeho asistentku ve své práci nic nerozptylovalo a nerušilo a měli tak dostatek klidu a času na Vaše ošetření.

Pro lepší komunikaci s recepcí, pro stanovení předběžné diagnózy a naší představy o tom, kolik času si pro Vás rezervovat mám vždy sdělte pomalu a zřetelně celé Vaše jméno, telefonní číslo, na které Vás můžeme kontaktovat a snažte se nám přesně popsat, s čím a na jaký výkon se chcete objednat- viz: objednávání

Recepci kontaktujte v našich ordinačních hodinách- viz:  ordinační hodiny  – mimo ně můžete zaslat email,  SMS zprávu případně nám zanechat svůj vzkaz v hlasové schránce. Na všechny Vaše zprávy pak budeme co nejdříve reagovat. Pokud se stane,  že se občas nemůžete dovolat na recepci ohledně objednání nebo dotazů, tak je to z důvodu, že se věnujeme našim pacientům. V tom případě se se řiďte pokyny uvedenými výše.